اغتصاب مرات عمي سبب فجر العائله - الجزء الثالث

 الجزء الثالث

انا : ياا ديه حكايه طويله اوي ومتعبه بصي يا ستي الموضوع بدأ لما كنت في تانيه ثانوي وحققت الي كنت عايزه وكونت فريق خاص بيا لقيت هناك البنت الي كنت بحلم بيها دائما كانت جميله وطيبه ورقيقه خطفت قلبي بس كان صعب تلاحظني اديكي شيفاني بكرش ومش مهتم بشكلي أو مظهري كان الموضوع صعب فضلت اعافر واخد بالي منها ومن تصرفاتها وتساعدها لحد ما قدرت اخليها تحبني كنت بحب اتكلم معاها في اي حاجه المهم اسمع صوتها ومع اني كان نفسي فيا جدا وكنت بشتهيها لكن عمري ما عملت حاجه تبين دا كنت عايزها تكون مراتي حلالي بس للاسف هي كانت عايزه جنس والشهوه تصوري لقيتها في يوم بتقولي انا عايزاك

نجلاء احا هي الي قالتلك

انا اه بس انا رفضت مكنتش عايز اعمل كدا معاها هي معجبهاش الموضوع وسابتني عشان تدور علي الي يقدر يمتعها طبعا حالتي نفسيه بقيت سيئه جدا ومكنتش عارف اعمل ايه

نجلاء و دا ايه علاقته بنور بنتي

فلاش باك

لما ملقتش حد تقدر تحميله ويساعدني روحت لنور عشان اكلم معاها انتي عارفه انها بنسبالي اختي وصحبتي

لما روحت لقيتها عند جدي تحت ومحدش في البيت وهي قاعده في صاله وماسكه الموبيل وعماله تضحك قعدت جنبها وقولتلها

نور انا مخنوق وعايز اكلم معاكي وهي ولا هنا ولا كاني كنت بكلم معاها ولا جمبها اصلا روحت شاخط فيها انتي يا زفته عايز اكلم معاكي

نور في ايه ياعمر حرام عليك فصلتني يا اخي عايز ايه

انا مخنوق ساره سابتني عشان رفضت اني انام معاها انا مش فاهم هي ليه تعمل كدا انا حبيتها وعايز احافظ عليها ليه تعمل في تسيبني عشان كدا

نور هو دا بقي الي مدايقك يا عم انت طلعت تافه اوي وقفل البنت يا عمر مش اي راجل يملاء عنيها ومدام قالتلك انها عيزاك يبقي انت عجبتها ودخلت دماغها يبقي يا عبيط بلاش هبل واعمل الي هي عايزه انت خسران ايه يعني ويا عم لحد ماتتعود علي الموضوع بلاش تنيكها اعملوا سكس فون

انا بسمع كلامها وصد م معقوله ديه نور الي انا اعرفها ازاي بقيت كدا ازاي تقول الألفاظ ديه وتقولي اروح انيك ساره

لقيتها قامت وهي بتقولي بقولك ايه انت صدعتني انا هروح اعمل شاي اعمل. قولتلها غوري

فضلت قاعد شويه وهي جوا المطبخ وانا زهقت قولت العب اي حاجه جيت افتح موبايلي لقيته فاصل شحن قولت خلاص اخد موبيل نور العب عليه شويه وانا اساسا عارف الباسورد فتحته وكان الموبيل مقفول علي شات معين لواحده صحبتها اسمها نورا بس لفت نظري اخر رساله مبعوته كانت بتقول شرموطي راحت فين انا بقيت مش عارف أو مش فاهم حاجه لما طلعت فوق شويه عرفت انها بتكلم شاب وبعتاله صور وفيديوهات وهي عريانه وبتضرب سبعه ونص طلعت فوق شويه لقيت صوره لمرات عني بقميص نوم وبزازك وفخادك باينين طبعا أنا مستحملتش ندهت عليها وقولتلها تطلع فوق وتستناني في الاوضه الي فوق سطح هي اول ما شافت موبيلها في أيدي طلعت جري من غير ما تتكلم وانا طلعت وراها ولما دخلت الاوضه لقيتها حاطه راسها في الأرض مش قادره تتكلم انا مش عارف اعمل ايه في الموقف دا دمي ليغلي ومش عارف افكر روحت ناحيتها ولسه جاي ارفع أيدي عشان اضربها لقيتها فتحت في العياط قولتلها ايه الي انا شوفته دا مين الواد دا يا وسخه مين قالتلي دا زميلي في المدرسه وانا وهو بنحب بعض قطعتها وطبعا قالك انت لما يخلص الثانويه العامه هيجي يتقدملك عشان يكون خلاص بقي راجل ويقدر يعتمد علي نفسه فجاه بطلت عياط وبقي علي وشها استغراب بصتلها وانا يبتسم وبقولها ايه مستغربه من اني عارف هو قالك ايه معلش أصلها اسطوانه مشروخه حتي مش بتتجدد ليه تعملي فينا كدا ليه ترخصي نفسك ليه تعرينا وتركبينا العار طول عمرنا وكل دا عشان ايه عشان خاطر شهوتك في ايه ملكوت مش بتفكروا غير في جسمكم عايزين الي يبعبصكم وينكم تفضحينا عشان خاطر شهوتك هي سابتني عشان خاطر شهوتها متعتها كلكو واحد قولتها هو نام معاكي ولا كان الموضوع صور وبس قالتلي بصراحه ناكني من طيزي دم نطر في نافوخي وروحت نازل علي وسهل بقلم مخبرين وانا أيدي تقيله لدرجه منخيرها نزفت وفضلت اضرب فيها وانا مش حاسس وانا شايف صوره ساره وسلمت صوتها وهي بتقولي انت مش راجل لو كنت راجل كنت عرفت تكفيني وتمتعني ليه ليه تخون حبي عشان خاطر رغبتها معقوله الشهوه والجنس اقوي من الحب ليه وفوقت من الي انا فيه وبعدين عنها وهي بقيت مكسره من كتر الضرب لقيتني ببصلها واقولها مش انتي عايزه تتناكي انا هنيكك واكفيكي يا متناكه لحد ما تتجوزي ونخلص من قرفك وروحت ناحيتها وقلعتها التيشيرت من غير تقاووم هي مفيهاش حيل أساسا بسبب ضرب فكيت السونتيان وشوفت بزازها الي شبه البطيخ الصغيره وجسمها الابيض هجت جامدوقلعت ولقيت ملط وروحت منيمها علي سرير ونزلت ارضع في بزازها ولقيت كلماتها نافره اوي بنت المتناكه وهي عماله اتوحوح وتتلوه وتشد في شعري وتقول ااااه كمان عمر ارضع بزازي شد كلماتي افشخ منيوكتك وانا مش عاتق بزازها الجامدين دول وبقيت بفعص فيهم زاي الليمون وهي تصرخ باعلي صوتها افشخني نيكني اااااااااه وقومت طلعت علي رقبتها ابوسها براحه وبعدين اطلع على شافيفها وابوسها بعنف كنت بتكلم كان طعامهم حلو بجد ورحود قائم من عليها وبعدت وهي جات عليا وبتقولي وقفت ليه انا عيزاك كلمه سمعت في نفوخي سمعتها بصوت ساره سابتني عشان شهوتها روحت ن انها علي ركبها وقولتلها مصي يا شرموطه وبدأت تبوس في زبري والحس الرأس وبعدين تدخله في بوقها كان بوقها سخن ورطب كنت مستمتع اوي ومغمض عيني سامع صوت وهي بتقوليغور من قدامي ما انت لو كنت راجل كنت عرفت تكفيني وتمتعني ومتسبنيش انا اتعصبت اول ما افتكرت كلامها وروحت حاضر زبري في بوق نور لدرجه انها كانت هتتخنق وخرجته من بوقها وفضلت تكح لحد ما هديت روحت دخلته تاني في بوقها وفضلت انيكها في بقها جامد وبعدين روحت قلبتها علي بطنها ودخلت زبري في طيزها مره واحده لقيتها صوتت صويت كان هيلم علينا الخلق لولا أني دفنت وشها في المرتبة وبعد كدا بقيت انيك فيها براحه لاني اتاكدت أن الخول بتاعها زبره مش كبير وبدأت انيكها براحه عشان تتعود عليه وهي عماله تتمنيك وتتلبون

نور اااااه نيكني افشخني يا دكري انا المتناكه بتاعتك افشخ طيزي اااااااااه

وانا تحت جامد عليها وبقيت أدق فيها جامد لحد ما اتشنجت وجابت شهوتها روحت قمت من عليها وبتقولي وقفت ليه انا لسه مشرعتش منك بصتلها وقولتلها بمزاجي يا شرموطه بمزاجي روحت زقيتها ورميها علي ضهرها ونزلت الحس كسها كانت ريحته حلوه اوي وتهيج وبدأت اكل فيه بنهم شديد وافتح شفايف كسها والحس من جوا وطلعت عند زنبورها واول ما لمسته بلساني جابت شهوتها للمره تانيه طلعت عليها وبدأت فرشلها كسها وابوسها وأرضه في بزازها وهي بتتلوي تحتي وخلاص البت ماتت مش قادره تعمل حاجه وكنت بحبك زبري في زنبورها لحد ما جابت المره تالته وانا كمان جمتهم علي وشها وهي بدأت تاخد لبني ويتبلعه بعد ما خلصنا نيمنا علي سرير مهدودين وبتقولي متشكره اوي يا حبيبي علي نيكه ديه انت ازاي مش موافق تنيك ساره دا البت هتتمتع اوي بيك وبزبرك دا ليه قولتلها ملكيش فيه وخليكي في نفسك ومن انهارده انتي شرموطه بتاعتي لحد ما نجوزك ونرتاح من قرفك اذا عرفت بس انك بصيتي علي شاب هدفنك مكانك فاهمه

نور فاهمه يا تاج راسي انا عاوز ايه بعد كدا انت مكفيني

انا طب انزلي يلا ونضفي نفسك بسرعه جات تلك هدومها وتنزل قولتلها استني انا شوفت صوره امك وانتي بعتاها لواد دا يعتيها ليه

نور هو قالي أنه عايز يشوف جسم امي عشان يشوف مين فينا احلي انا رفضت وبعدها هو قفش وبطل ينكني وانا كنت محتاجه فضطريت اوافق

انا طب هاتي اسمه وصورته ورقم تلفونه وعنوانه يلا

عوده للحاضر

بس يا ستي ديه كل الحكايه

نجلاء انت هتستهبل عملت ايه في الواد والصور ديه فين دلوقتي

انت وانتي مالك انا اتصرفت خلاص

نجلاء متهزرش يا عمر انت عملت ايه

انا هقولك بعدين يلا انزلي دلوقتي عشان جوزك ميصحاش وتبقي مصيبه واه يا ريت تبطلي تفتري علي الراجل عمي مكيفك علي الاخر يا شرموطه انتي بس الي بتحبي تاخدي في اخرامك كلها زاي شقه المعادي

لقيتها ا

ارتبكت واتلعثمت وهي بتقول انت جبت كلام دا منين

انا انا محدش يسالني عرفت ازاي جبت كلام منين انا لو عايز اعرف هعرف واجيب اي حد تحت رجلي يلا أنزلي

نزلت نجلاء وانا نزلت وراها ودخلت اخدت دش ونمت عشان شغل بكره وصحيت علي صوت كركبه في الاوضه فتحت عيني لقيت اختي عماله تقلب في درج بتاعي قومت زعقت فيها وبقولها انتي بتعملي ايه وبدوري علي ايه في درجي قالتلي ايه يا عم خضتني انا كنت بدور علي شاحن بتاع ماما

انا طب غوري يلا

طبعا أنا صحيت كانت ساعه 2 الضهر دخلت غسلت وشي وطلعت اي حاجه اكلها وانا قاعد علي سفره باكل لقيت قمر واقفه في وشي ومركزه معايا اوي ومقربه وشها مني جامد ومركزه في عيوني بصراحه انا اترعبت لان البت ديه محدش بيقدر يتوقعها لقيتها بطلع لسانها وتلعب بيه علي مناخيري حركه مستفزه اوي روحت بعدت عنها بقولها انتي هبله يا بت انتي في ايه

قمر هششششششش هات ايدك

انا مديت أيدي عشان اخلص لاني عايز اخلص فطاري وانزل لقيتها ماسكه أيدي وبتقرب وشها جامد قولت هي البت اتعلمت قراءه الكف ولا ايه بالظبط فقولتلها ايه يا ست العرافه شايفه ايه

قمر بسسس صباعك دا ولقيتها راحت نازله عضاهه كأنها هتاكله وانا روحت مصوت يا بنت العضاضه وطلعت تجري وانا وراها عايز امسكها لقيتها وقفت فجاه بصيتلي بعيون بريئه اوي لقيتها بتقولي قرب انا مش اتعلم من الي فات لا لقيت نفسي بقرب منها قالتلي بص فوق وشاورت علي سقف انا يا دوب بصيت لقيت قلم نازل يطرقع علي وشي وراحت جريت من بين رجليا وفتحت الباب وجريت علي تحت قولت لما ارجع لك يا اوزعه هوريكي المهم خلصت اكلي ومحدش لسه جه قولت اكيد تحت عند جدي قومت لبست ونزلت تحت لقيت جدي ومحمد قاعدين يتكلموا واول ما قعدت لقيت محمد بيقولي ايه يا عم هنعمل ايه احنا تدريب هيبدا الساعه 5

انا يا ابني انا عايز اروح بس مينفعش اروح من غير ما اقول ابويا وهو يوافق انت عارف كويس اننا لسه في شهادات وفلوس هنجيب منين

جدي متقلقش يا عمر ابوك موافق من امبارح وموافق علي سفر وانا قعدت مع ابوك يا محمد واقنعته و خليته يوافق شدوا انتو حيلكوا عشان خلاص انتو داخلين علي مفرمه

محمد. ايه يا جدي الاوفر دا هو احنا رايحين نحارب دا احنا يا دوب جرسونات

جدي اعتبرها تخاريف راجل عجوز بس مهما كان الشغل انتو خلاص دخلتوا دنيا الي بجد وهتبدا تلاعبكوا

انا تلاعبنا ازاي يا جدي

جدي يا ابني هو انت فاكر أن دنيا حلو بس لا انت لسه هتشوف كتير هتشوف أصناف من البشر تخلي شعر يشيب طيب والخسيس الشيطان واللئيم وانت لازم تتعامل معاهم وتفضل مفتح عشان تتعلم بس عشان تتعلم لازم تكون هادي وصبور الاندفاع سعات حلو لكن الطيش آخرته وحشه الدنيا هتخليكوا تشوفوها لاول مره علي حقيقتها خدو بالكم من بعض واوعوا تفضلوا حد علي بعض انتو ضهر والسند محدش هيخاف عليكم اكتر خوفكم علي بعض فاهمين

محمد فاهمين يا جدي يلا يا عم بسرعه قبل ما جدك يفتح تاني

جدي ماشي يا محمد بس افتكر كلامي قدام هتعرف قيمته ويا عمر اياك والغضب الغضب يسعني بصيرتك ويخليك مش شايف كويس فاهم يلا اطلعوا اجهزوا عشان شغل

قومت لبست وجهزت نفسي قميص ابيض بنطلون اسود جزمه سوداء متلمعه حاسس اني عريس المهم روحت هناك انا ومحمد في المعاد وقابلنا المدير وسلمناه الورق بتاعنا واخدناه معاه علي المطبخ احنا استغربنا ليه المطبخ احنا مكانا الصاله المهم لقيته بيقولي انت هتفضل هنا يا عمر في المطبخ لحد ما ارجعلك تعلي يا محمد شيف فرحات خد بالك منه علي ما ارجع طبعا أنا مش فاهم انا لسه افضل في المطبخ ومحمد يخرج الصاله هو احسن مني في ايه المهم لقيت الشيف بيديني قائمه الطلبات وبيقولي انت تاخد دا وتحفظ كل طلبات والاسعار فاهم قولتله حاضر وانا من مميزاتي أن ذاكرتي قويه عشان كدا مخدتش غير ساعه وكنت حافظ القائمه كلها والمدير جه والمفاجات اني هدرب علي أيده هو شخصيا ودا حاجه فرقت جامد لانه اداني خبره واسرار كتير مكنش حد هيعرفها وبدأت الشغل وعدت الايام وانا لسه في المطبخ ب بلغ الطلبات وتراجع عليها لحد شهر رمضان ما جه ولقيت المدير بيقولي اطلع الصاله هتقف استقبال قولت اخيرا هخرج وبدأت استلم مكاني كان مهمتي انتي استقبل واوصل الزبائن للطربيزات واسلمهم القائمه وبس وارجع مكاني ولقيت نفسي بتعامل مع كل الجنسيات عرب وخلايجاه اجانب كله ولاني كنت احسن واحد في المطعم بيكلم انجليزي كانوا بيصدروني انا ليهم وبدأت اتعلم الشغل صح ومظبوط لحد ما دخل علينا اربع بنات سوادنين بس ايه اجسام جباره مقلكوش عملين ازاي عود فرنساوي وبزاز مرفوعه وبشره سمراء حاجه خرافيه وكانوا لابسين عبايات سوداء بتقولي امال عرفت مواصفاتهم ازاي يا عم الظريف هقولك اصبر وانت تعرف يا خفيف وانا وصلتهم لطربيزه بتاعتهم ورجعت وقفت جمب محمد وفجاه لقينا الاربع بنات مركزين معانا اوي محمد راح اخد الطلبات ودخل يوصل الاوردر وانا روحتلهم عشان اظبط الطربيزه مناديل والمعايق والشوك وكدا وانا بظبط الدنيا لقيت واحده من البنات ماسكات أيدي وبتقولي انا مو مرتاحه هون قولتلها يا فندم احنا تحت امرك شوفي انتي عايزه تقعدي فين واحنا ننفذ احنا يهمنا راحتك معرفش بنت فهمت ايه انا لقيتها فجاه بتقلع الطرحه وبتفتع العبايه ولقيتها لابسه بنطلون جينز ازرق ديق اوي وتيشرت كات مفتوح ومطلع مص بزازها برا وانا مبحلق في بزازها ومش مصدق الي شايفه بس فوقت لاني في شغل ممكن اترفد فيها ديه فاسبتهم ومشيت لقيت ست خليجيه كان في تربيه قريبه منهم بتنداه عليا روحتلها وقولت تحت امرك يا فندم لقيتها بصتلي وبتقول عجبتك قولتلها هي مين يا فندم قالتلي البنت بس تعرف انا احلي ولقيتها مطلعه صوره ليها وهي ملط وحسيت اديها علي زبري انا انتفضت ونسبتها ومشيت ودخلت الحمام ضربت عشره وخرجت من كتر الهيجان احا المتناكين دول عايزين ايه بظبط المهم خرجت الصاله لقيت ست الخليجيه مشيت وقاعد مكانها شب والبنات الاربعه في واحده ناقصه رجعت وقفت جمب محمد وسألته ست مشيت قالي اه نسيت بس سلالم الكارت دا والداني كارت مكتوب عليه اسم الست ورقم والعنوان هي ليه سالت كارت بتاعها هي عايزه مني ايه بظبط قولتله والبنات دول في واحده ناقصه راحت فين قالي الست الخليجيه مشيت وقاعد مكانها شب دا ومعاه صحبه فضل يلاغي في البت لحد ما أحدها علي الحمام غالبا بيروق عليها قولتله احا احنا في رمضان لقيته بصلي باستغراب وقالي هما شرام بيفرق معاهم رمضان من شوال اهبط يا عمر فضلت واقف شويه ولقيت البت جات ورجعت قعدت والواد تاني جه وقعد مع صاحبه وشكله مبسوط اوي البنات قامت حاسبوا ومشيوا لكن مش زاي ما دخلنوا كانوا لابسين عبايات خرجيب بتضرتات كات وبنطلونات محزقه كأنهم خارجين من نايت كلاب بس وهما ماشيين أدت للشاب ورقه قولت معلش انا مش قرني وهطلع ميتين اهلك انهارده كنا ساعتها فاضل ساعه الا ربع علي فجر الراجل طلب الاوردر وانا وصلته وكان الشيف بيحضر السحور قولتله شيف عايزك تأخر الاوردر دا قالي ليه قولتله تربيه هو فهمني من غير كلام وقالي تمام وفضل ماخر الاوردر جامد لحد ما اتسحرنا وبعد كدا سلمني الاوردر سخن لسه طالع قبل الفجر بخمس دقائق خرجت الاوردر والراجل قالي عايز مياه روحت اجيب المياه واتاخرت شويه رجعت لقيته ملحقش ياكل حاجه ولسه هيشرب المياه الفجر اون واللقمه وقفت في زوره رحت رازعه واحده علي ضهره عايز أنقذ الراجل يا جدعان غلطان انا المهم لقيت راجل بيقولي انت أخرت الاكل ليه قولتله يا فندم مش ذنبي حضرتك كنت عايزه ناي طبعا معرفش يكلم وقالي لفه تيكاوي ورحت لقيته تيكاوي بعد ما عرفته شطا عشان يوحوح براحته في البيت اصل انا مش قرني وبعد الموقف دا بكام يوم كنا خلاص تتحدد معاد سفر لمرسي مطروح

وبكدا ينتهي الجزء التالت طب ايه الي هيحصل في مرسي مطروح ايه حكايه ست الخليجيه

بس السوائل الأهم و دا انا عايز اجابه منكم انت. لو مكاني هتعملوا ايه مع الواد الي ضحك علي نور بنت عمي

منتظر ردودكم وناس الي اجاباتها هتكون صحيحيه هنزل أسماؤها مع الجزء الجاي

حابب اشكركم جميعا علي تشجيعكم الحار ونصائح الي بتاكدلي قد ايه انتو فعلا عايزين القصه ديه تستمر وتكون في احسن صوره وبشكر اخواتي ابداع وChanbero لان حقيقي انتو الاتنين اكتر من اخواتي ونصائحكم وخوفكم عليا وعلي منظري وتشجيعكم فاق كل الحدود اتمني الجزء دا يعجبكم هو نفسه ش جنس كتير بس هو مهم عشان الأجزاء الجايه

اولا انا بعتذر عن غيابي طول الفترة الي فاتت وان الجزء دا أتأخر بس كان عندي شويه مشاكل وعشان اقدر اكتب حاجه تليق بيكم التعليقات الي فاتت كانت لتوضح المشاكل الي في القصة وانا بشكر كل الي شارك برأيه سواء ايجابي أو سلبي لأنه كله بيفدني بصراحه وبنسبه لسؤال الجزء الي فات هنزل اسماء اقرب توقعات للي حصل في اخر الجزء

1