اغتصاب مرات عمي سبب فجر العائله - الجزء الثاني

 الجزء الثاني

اولا انا بحب اشكر كل ناس الي شجعتني أن أكمل كتابه القصه انت. متعرفوش دعمكم عمل ايه بجد فيا وخلاني متلهف اني انزل الأجزاء الجايه في اسرع وقت وبشكل يليق بمنتدي كبير زاي نسوانجي واتمني الجزء الجديد يعجبكم واستمتعوا بيه

اخر مره وقفنا وانا بنيك نور في طيزها وكنت خلاص قربت اجيبهم لكن باب الشقه انفتح فجاه وكانت مرات عمي نجلاء اول ما شوفناها نور وهي بتترعش وبتحاول تجيب هدومها عشان تغطي جسمها وانا زبري لسه واقف مش عايز ينام غير لما يجبهم ونجلاء مرات عمي لسه واقفه مكانها مصدومه من الي شافته ويا دوب كانت لسه هتصرخ روحت حطيت ايديا علي بوقها وشدتها جواه شقه وقفلت الباب وقولتلها طنط نجلاء ارجوكي اهدي وانا هفهمك

نجلاء : تفهمني ايه يا عرص انت يتمسك بنتي بتنيك اختك يا حيوان بقي انا ااتمنك علي بنتي وبيتي وانت تنيكها وراحت ناحيه نور الي كانت لتحاول تلبس هدومها وهي عماله تعيط قامت جيباها من شعرها وهي بتقولها وانتي يا شرموطه بتتانكي من ابن عمك كيك واكلك اوي يا متناكه انا هقول ابوكي وهو يخلص عليكوا انتو الاتنين ونزلت عليها ضرب بالاقلام ومع تاني قلم روحت عشان احوشها وأبطل ضرب بدل القلم ما يجي في نور جه علي وشي

انا سعتها خلاص دنيا بقيت قدامي اسود وبقيت شبه الطور سمي وموتي حد يمد أيده عليها روحت لوي أيدها ورا ضهرها جامد وانا بقولها جرا ايه يا لبوه مالك هو احنا عشان ساكتين هتسوقي فيها يعني بنت طالعه شرموطه لمين ما اكيد ليكي يا متناكه وعشان كدا زاي ما اتمتعت بطيز بنت هتمتع بكسك وطيزك يا لبوه وروحت زقيتها علي الكنبه الي كنت لسه بنيك بنتها عليها وغرقانه بعسل كسها وروحت هاجم عليها ومقطع الجلبيه الكانت لبساها و بنت الشرموطه مكنتش لابسه اندر تحت الحلبيه ويا لهوي علي الكس الي شوفته كس مربرب ولونه ابيض ولقيت كسها بينزل عسل قولت بس يبقي شرموطه بترسم الدور علينا وهي هايجه اصلا روحت حاطط أيدها الاتنين ورا ضهرها وهي عماله تعافر وتقولي ابوس ايدك يا عمر سبني بلاش تنكني مش هقول عمك علي حاجه بس بلاش تنكني ابوس ايدك بصيت لنور قولتلها ما تقومي يا لبوه تساعديني ولا هتفضلي متنحه لحد ما نتفضح راحت جات نور ناحيتنا وقولتلها انزلي الحسي كس امك بدأت نور تلحس كس امها نجلاء وهي عماله تعافر وتقاوم بس انا اقوي بمراحل ومش قادره عليا ونور محترفه عماله تلحس في كس امها وتطلع علي زنبورها وتعضه وترجع تفتح شفايف كسها وتلحسه من جوا وهي بتدخل لسانها في كس نجلاء ونجلاء خلاص بدأت تخف حركتها شويه وبدات تتمتع بلحس بنتها روحت انا نازل علي شفايفها وفضلت ابوس فيها براحه وحنيه عشان تهيج زياده و نزلت علي رقبتها ابوسها وهي كانت خلاص بطلت معافره وبدأت تتجاوب معانا فسيبت اديها وروحت قافش في بزازها جامد ولسه هطلع بزازها من البرا لقيتها خبطتني بعصايا كانت جمبها انا طبعا قومت من الالم وانا ماسك راسي ونور كمان قامت تبص عليا ونجلاء استغلت دا وقامت تجري علي اوضتها عشان تستخبي فيها روحت جريت وراها وصدرت رجلي وهي بتضغط علي رجلي بالباب حسيت أن رجلي هتتكسر روحت خبط الباب يكتفي وهي من قوه دفع اتكعبلت وانقلبت علي سريرها وانا روحت نطيت عليها ورشقت زبري في كسها وفضلت انيك فيها بعنف وغل وهي تحت مني بتعيط مش قادره تعمل حاجه وانا مطولتش لأن ديه كانت اول مره ليا انيك واحده من كسها عشان كدا جبتهم بسرعه في كسها وقومت من عليها وهي لسه نائمه علي سرير مش قادره تتحرك وابني خارج من كسها روحت جيت موبايلي وصورتها كام صوره وهي كدا وقولتلها لو اتكلمتي مع حد أو قولتله فضحتك هتبقي بجلاجل وعمي قبل ما يفكر يقتلني أو يقتل بنت هيكون مخلص عليكي انتي اسكتي وحافظي علي بيتك احسنلك وبعد ما الكل ينام تطلعي ليا علي سطح ولو مجتيش مش هيحصل طايب سامعه

نجلاء بكل خوف : سامعه هعمل كل الي بتقول عليه

اول ما خرجت لقيت نور بتلعب في كسها ولسه عريانه قولتلها يا شرموطه قومي نضفي المكان بدل ما نتفضح وانا هريحك بعدين يلا

نور: مش قادره يا عمر شكلك وانت بتنيك ماما كان حلو اوي وطعم كسها كان حلو تعالي كدا دوقه

جات تحيتي عشان تبوسني روحت زاقتها وقولتلها كفايه شرمطه يا وسخه بدل ما تحصل مصيبه تانيه يلا نضفي الدنيا وانا طالع فوق اريح واطلع علي سطح استني امك هناك وبعد هي ما تتطلع بساعه انتي كمان تطلعي فاهمه قالتلي فاهمه بس انت هتعمل ايه قولتلها هتعرفي لما تطلعي

وسبتها وطلعت وانا مبسوط بنيكه الي جات علي غافله ديه وانبك مين كمان مرات عمي الفرسه صحيح نسيت اوصفلكوا مرات عمي ( نجلاء بشرتها بيضاء اوي تحسها بتلمع وشعر البني الي شبه الحرير مهامه بجسمها اوي وزنها مش عالي هي مربربه شويه بس من غير كرش وعليها بزاز كبيره شبه المدافع وطيز كبيره ومدوره ) معلش بقي ملحتش اوصف كنت مشغول شويه معاها فوق نرجع لموضوعنا طلعت شقتي ودخلت اوضتي وانا فرحان وعمال افكر هعمل معاها ايه فوق وفجاه بدأت أفكر في عواقب الي عملته للاسف الانسان لما بيكون فرحان بحاجه عملها بينسي يحسب خطر من الي عمله وساعتها تيجي دنيا تفوقه وتضربه علي قفاه عشان تقوله البس يا حمار قعدت افكر مرات عمي لو اتجرات وقالت عمي اي لو طلقها بس انا مش هسلم لا من غضب عمي ولا ابويا والموضوع هيتعك علي الاخر مبقتش عارف اعمل ايه قولت استني لحد ما بليل واطلع السطح ولو طلعت نجلاء يبقي مش هتقول حاجه ؛ روحت المطبخ عملت كوبايه قهوه وفضلت العب علي موبايلي اضيع وقت وبعدها نزلت اتمشي في شارع لحد ما ليل دخل علينا وكانت ساعه 11 لقيت ابويا بيرن عليا قولتله اني كنت بتمشي ومحستش بالوقت وانا جاي في سكه طبعا روحت وانا خايف لا مرات عمي تكون قالت حاجه اول ما دخلت من باب العماره طلعت البيت لقيت ابويا وامي نايمين واختي قاعده بتتفرج علي تلفزيون فضلت قاعد معاها شويه بنكلم ونهزر وبعدين قولتلها اني مخنوق وطالع السطح شويه وبعدين هنام طلعت فوق علي سطح وفضلت قاعد حوالي ربع ساعه ولقيت نجلاء طالعه ولابسه روب وقفلاه وقفت قدامي

نجلاء : عايز ايه يا عمر مش كفايه الي انت عملته فيا دا حرام عليك دا انا حتي زاي امك زاي ايه دا انا امك فعلا ونور اختك الي بدل ما تاخد بالك منها تروح تنيكها ليه حرام عليك وفتحت في العياط جامد وبصراحه انا من اكتر الناس الي بتتختق من العياط بس بحب الي بيجي بعده روحت ناحيتها وفضلت اطبطب عليا وقولتلها يا نوجه انتي مش فاهمه حاجه خالص كل الي حصل دا غصب عني صدقيني انا خفت لما قولتي انك هتقولي لعمي معرفتش اعمل ايه وانتي ضربتيني وانتي عرفاني مش بطيق حد يمد أيده عليا وموضوع نور انا عملت كدا لاني بحبها اوي وكان نفسي لجوزها وتبقي مراتي

نجلاء مراتك ازاي وهي اختك يا مجنون انت

انا : ما انتي وامي السبب حد قالكم ترضعونا احنا الاتنين ليه الانسانيه ال جيده الي حبتها والي حسيت انها هتعوضني عن كل الي فات في حياتي تبقي اختي

نجلاء حطت أيدها علي وسطها وهي بتقول : الي فات في حياتك هو انت شوفت ايه في حياتك يا حته عيل

انا :, احا كل الي عملته فيكي دا وعيل شكلك كدا عايزه جوله تانيه عشان تعرفي العسل يقدر علي ايه

لقيت جلاء بتبصي حتي بصه خلت زبري يقف في ثانيه وهي بتقول بصوت كل محن : اتلم يا واد دا انت غشيم انا ست رقيقه واحب الي يعاملني بالهداوه مش يهبد فيا زاي الطور دا انا كسي اتهري بسببك بس أن جيت الحق زبرك كيفني شويه اهو احسن من العرص الي تحت الي زوبره قد ضياع وبيجب بسرعه

انا : اه هو عشان كدا عصبي بيحاول يداري خيبته

قالتلي اه يا اخويا المهم هتمتعي المره ديه ولا هتطلع طور

قولتلها دا انا هخليكي تشوفي ال يا انهارده روحت واخدها علي أوضح فوق سطح كنا عاملنها عشان لما بنحب نقعد فوق اول ما دخلنا الاوضه لقيتها فكت الروب لابسه قميص نوم اسود قصير بالعافيه مداري كسها ومبين جزء من طيزها وومفتوح من الجنابة ومكنتش لابسه تحته برا طبعا لحم الابيض دا وهو عليه قميص زاي دا كانت فرسه علي حق روحت واخد شفايفها في بوسه حنينه اوي وكانت ايدي بتلعب في بزازها براحه فضلنا كدا حوالي خمس دقائق وانا عمال ابوس في شفايفها وانزل علي رقبتها كانت ريحتها حلوه تدوخ قومت وقلعها القميص وفضلت بالاندر بس نيمتها علي سرير ونزلت علي بزازها ارضعهم جامد اوي وافرك حلمات بزازها بايدي وهي تتاهوه ااااه أرضه كمان يا عمر مش هي ديه البزاز الي كنت بترضع منها زمان اااه أرضع من بزاز امك ومتعها كلامها هيجني فشخ فضلت ترضع في بزازها وبعدين نزلت علي بطنها بفضلت الحس فيها ودخل لساني جوا سرتها وهي تصوت من المحنه الي هي فيها وكسها بقي غرقان وفضلت نازل لحس لحد ما وصلت الكنز كسها المربرب المره ديه هتمتع منه بمزاج قلعتها الاندر ونزلت الحس كسها اول ما لمسته بلساني حسيتها اتكهربت وانا تهت في طعم عسلها كان طعم كسها وريحته حلوه اوي ومفيش زيها نزلت الحس كسها بنهم شديد اوي وهي تتأوه وانا مش عاتقها وتفضل تقولي حرام عليك دخله بقي مش قادره وانا ولا هنا دخلت صباعين في كسها وفضلت انيكها بيهم وهي بقيت خلاص بتتلوي تحتي وتصوت وتشخر انا مش مصدق ايه المره الهايجه ديه معقوله ديه نجلاء مرات عمي المحترمه مركزتش اوي لاني لقيت شلال عسل انفجر في وشي غرفتي وفضلت اشرب من عسالها كان طعمه حلو اوي نقومت وقفت وقلعت هدومي كلها وهي اول ما شافت زبري نزلت تمص فيه باحترافيه وانا مستمتع اوي ولقيتها نزلت علي بيوضي وتلحش فيهم هيجنني بنت الوسخه وهي بتبصلي بطريقه بنت متناكه كنت خلاص هجيبهم روحت منيمها ودخلت زبري في كسها وفضلت انيك فيها براحه وبعين اسرع لحد ما قربت اجيبهم لقيتها بتقولي استني شيل زبرك من كسي قولتلها ليه قالتلي اعمل كدا بس شيلت زبري وهي قعدت تمصه شويه تمص بيوضي شويه وانا مش فاهم في ايه ولقيتها طلعت علي شفايفي وفضلنا نبوي بعض لقيتها بتقولي خلاص دخله ونيك براحه دخلته في كسها وفضلت انيك براحه وهي عماله تقول **** كمان يا حبيبي نيك كمان نفسي عمك العرص يبقي شايفك وانت بتنكني اااه قولتلها شكلك بقالك مده متنكتيش يا لبوه وفضلت ادق فيها جامد لحد ما جبتهم في كسها وهي كانت لسه فضلت تلعب في كسها حوالي دقيقتين وبعد كدا جابتهم ولقيتها باصتلي وبتقولي متشكره اوي يا حبيبي علي نيكه ديه انت رجعتني لدنيا قولتلها عجبتك باستني من لوفي وقالتلي انت جامد ويجي منك بس لسه شويه قولتلها يعني ايه

نجلاء : اول حاجه لازم تتعلمها انك متجبش غير لما ست تجيب الاول غير كدا الست هتركبك حتي لو كنت عنتيل معاها من دقيقتين تاني حاجه مينفعش تجيب لبنك في كس ست ممكن تحمل منك وتلبس مصيبه يا حمار انا عشان مركبه لولب مش فارقه معايا لكن غيري ممكن ميعملش حسابه فهمت قولتها اه فهمت شكلك كدا هتعلميني حاجات كتير قالتلي اصبر بس وهتشوف هخليك لو نمت علي اجدعها فرسه تخليها تحلف وتتحالف بيك بس المهم بقي قولي

انا : ايه يا عسل ااؤمري

نجلاء : ايه موضوع انك بتحب نور ومن أمته وانت بتنيكها

انا : يا ديه حكايه طويله شويه بس متعبه بصي يا ستي الموضوع بدأ ..............

وهنا ينتهي الجزء بتاعنا وهنعرف ازاي انا بقيت انبك نور وايه الحكايه المتعبه ديه

انا حابب اشكركم تاني علي تفاعلكم مع القصه لانه فعلا بيشجعني جدا جدا اني اكمل واي حد عنده ملاحظات سواء الجاليه أو سلبيه علي قصه يقولها لان اكيد رايكم بيفدني جدا

0