اغتصاب مرات عمي سبب فجر العائله - الجزء الاول

 في البدايه احب اقول ان ديه اول مشاركه ليا علي منتدي واتمني القصه تعجبكم في احداث حقيقه واحداث من واحي الخيال واتمني القصه تعجبكم


الجزء الاول

سعات كتير بسال نفسي ايه الي وصلني لكل الي انا فيه دلوقتي ويا تري هفضل كدا ولا ممكن أخرج من الدائره الغريبه الي انا دخلت نفسي فيها الاول اعرفكم بنفسي انا عمر عمري 30 سنه من القاهره دلوقتي انا صاحب واحده من اكبر شركات الاسمده في الوطن العربي اسرتي مكونه من ابويا عادل وعمره 60 سنه وامي نورا عمرها 50 بس عمرك ما تقدر تديرها سن دا قوامها ممشوق بشرتها بيضاء زاي اللبن وبزازها مشدوده وكبيره وطيزها متوسطه بس لما بتمشي بتترج بطريقه تخلي اجدعها زبر يقف احترام ليها واخويا كريم اصغر مني ب6 سنين بس دماغ في هندسه ودلوعه العيله بتاعتنا اختي الصغيره قمر وهي اسم علي مسمي بشره بيضاء وعيون الملونه والعود الفرنساوي بزازها وطيزها متوسطه بس كسها الاحمر ملوش حل تبقي عايز تأكله هي ديه اسرتي الي جابها وحال العيله كلها اتشقلب من كام سنه بسببي.

الحكايه بدأت وانا عمري 17 سنه شاب محترم وابن ناس من اسره بسيطه عشان كدا كنت بشتغل عشان اقدر اساعد والدي في المصاريف كنا قاعدين في بيت عيله و جدي بيحب يجمع العيله كلها في بيته يوم في الاسبوع وكان ابويا ليه تلات اخوات ولاد واخت بنت

عمي هشام ودا كان اصغر. من ابويا بسنتين كان موظف في وزاره شباب راجل حازم وصعب ومن أقل حاجه بيتعصب ومراته نجلاء ست بيت بس فرسه زاي ما الكتاب بيقول وبنته نور وابنه محمد و دول اقرب اتنين ليا لأنهم بس ولاد عمي لكن هما اخواني في رضاعه وعمي تاني هو اشرف دا فاتح محل قطع غيار سيارات وعايز في الشرقيه هو ومراته رشا عشان كدا مش بنشوفهم غير لما بنسافر ليهم وعمي تالت عمر ودا اخر اخواته واكتر واحد العيله بتحبه وكلنا متعلقين بيه لكنه شغال في نوبه في سياحه وعمتي رباب وديه عندها تلات بنات نرمين ومريم وساره وعاشين في شرقيه مع عمي في بيت العيله هناك .

في يوم العيله كلها متجمعه جيت انا ومحمد من برا كنا في شركه بندور علي شغل عشان نقدر نساعد في مصاريف وبعد ما جينا وقعادنا

جدي: عملتوا ايه يا ولاد

انا: الحمدلله يا جدي لقينا شغل في مطعم كويس بس في مشكله

عمي هشام: مشكله ايه اوعي يكون في حاجه مش مظبوطه في شغل دا ياض

محمد ؛ اهدي يا بابا شويه عمر مقالش كدا كل الموضوع أن شغل في مرسي مطروح وهنسافر بعد اسبوعين

عني هشام: ومين بقي يا روح امك الي قال إنكم هتسافروا ولا انتو فاكرين انكوا ملموس كبير

انا طبعة قاعد ماسك نفسي من كلام عمي وعايز ارد عليه لكن مش قادر احترام لجدي وابويا لكن بعد جمله ديه طحت فيه

انا : بقولك ايه يا عمي ابنك عندك اعمل في الي انت عايزه لكن أنا ولله ابويا ربنا يخليه عايش لسه مجرلوش حاجه عشان تقولي اعمل ايه. معلش ايه. كلمه ابويا هي الي تمشي عليا

وسبتهم ومشيت ومحمد جه ورايا قبل ما أبوه يطيح فيه بسببي وروحنا قعادنا في صالون عشان نتفرج علي تلفزيون وكل ستات كانت هناك

محمد : **** يخرب بيتك دا انا ابويا هيولع فيا انهارده بسببك

انا يا عم ميبقاش قلبك خفيف وبصراحه انت ابوك بوق ولا بيعمل حاجه احنا عايزين نشتغل يا عن ومكسب بالحلال عيب دا

طبعا كل الاذان الموجوده في الغرفه كانت مركزه معانا ومره واحده لقيت نور طاحت فيا

نور :ما تحترم نفسك يا عمر انت ازاي تتكلم عن بابا كدا انت اتجننت

انا : اه عندك مانع انتي مش شايفه ابوكي عمال يعمل ايه كل الي عايزه أنه يعمل فيها سي سيد

امي: بس يا ابني مينفعش كدا دا عمك برضوا

انا : ماشي يا ماما انا هقوم اطلع فوق احسن من كلام دا

نور: وانا كمان طاله اجيب موبايلي زمانه اتشحن

نجلاء : ماشي يا حبيبتي بس انزلي بسرعه عشان جدك ميزعلش

نور : حاضر

طلعت انا ونور وكنت انا ساكن في دور التاني ونور في دور التالت وانا طالع وقفت قدام باب شقتي ونور طلعت قدامي ورحت طلعت وراها وهي يا دوب فتحه باب شقه زقتها ودخلت جوا شقه وهي بتبصلي بخوف وبتقولي في ايه يا حيوان انت

روحت مسكتها من شعرها جامد وانا بقولها بقي انا يا شرموطه تزعقيلي قدامهم تحت لقيتها بتبصلي وعينها كلها دموع حقك عليا يا حبيبي بس انت عارف اني لو موقفتش في صف بابا هو بيعمل ايه

اوصفلكم نور (جسم كرباج زاي امها طولها وسط و وزنها حوالي 65 كيلو بشرتها قمحي وعليها بزاز كبيره قد بطيخه صغيره وطيزها كبيره ومدوره وفخاد مصبوبه حاجه كدا ملهاش حل )

روحت قافش في بزاز نور جامد وقولتلها والي بيكيف خرم طيزك يا متناكه ميتسمعش كلامه قالت دا انت سيدي يا عمر وانت عارف انا بحبك قد ايه وروحت واخد شفايفها في بوسه طويله طلعت فيها غلي من عمي وكلامه بس كنت حنين مع نور بمشي أيدي علي ضهرها ودخلت ايدي جوا البنطلون لحد ما وصلت لخرم طيزها ورحت رزعها بعبوص خلتها تتنفض قولتلها افعلي بسرعه انا هموت عليكي قلعت البلوزه الي كانت لبساها والبنطلون وكان تحتيهم برا ابيض وبانتي من نفس اللون علي لون جسمها القمحي كان شكلها يهبل روحت هاجم عليها وقلعتها البرا وفضلت ارضع بزازها بنهم شديد وأشد في كلماتها واعضها بروحها وهي عماله تتاوهه من الي بعمله وايدها بتلعب في وبس من فوق البنطلون رحت قلعته هو والي كسر عشان تقدر تاخد راحتها واول ما قلعت نزلت علي زبري وفضلت تمص فيه باحترافيه وانا قعد علي كنبه ونستمتع اوي بمصها ليا مكنتش عارفه تدخل زبري كله في بوقها هو طوله عادي حوالي 15 سنتي لكنه تخين وعريض فضلت تلعب بلسانها في رأس زبري لحد ما جبت اخري وروحت مقومها ومقلعها البانتي ومخليها وضع الدوجي ونزلت الحب كسها والحرم طيزها الي مجنني وفضلت الحس في كسها وافتح شفايف كسها والحس فيه من جواه والعب في زنبورها بايدي لحد ما هاجت خالص روحت تافف علي خرم طيزها

ومدخل زبري مره واحده في طيزها وصرخت صريخ هيام علينا المنطقه لولا أني دفنت وشها في مخده الكنبه وفضلت انيك براحه واحرك زبري جوا طيزها وهي بدأت تهدي وتتمتع

نور :ااه اه نيك جامد يا عمر افشخ لبوتك

،انا: انا هفشخ كسمك با شرموطه عشان تعرفي بعد كدا تزعقي فيا قدامهم تاني

نور : اه عاقبني ايوه عاقب كلبتك

روحت شاددها من شعرها ووفضلت انيك فيها جامد وفضلت انيك فيها حوالي ربع ساعه هي عماله تتلوي تحتي من الالم والمتعه وانا خلاص قربت اجيبهم لقينا باب الشقه بيتفتح

يا تري مين الي فتح الباب وايه الي هيحصل مستاني اعرف رايكم عشان هو يهمني جدا

طبعا اسف لو جزء مفيش فيه جنس كتير وكله كلام بس دا عشان الجزء الاول ولازم اعرف شخصيات وطبيعه علاقه بطل قصه بكل الي حواليه واتمني الجزء دا يعجبكم والاجزاء الجايه

0